Úvod| Pravidlá prepravy

Pravidlá prepravy

 

Očakávajte 1 až 5 pracovných dní na spracovanie. Zásielky nepreberajú prepravcovia v sobotu, nedeľu a štátne sviatky. Očakávajte aktualizácie verejnej dopravy od pondelka do piatku.

 

Po zadaní objednávky vám pošleme potvrdzujúci e-mail s číslom vašej objednávky. Keď bude vaša objednávka odoslaná, dostanete dodatočný potvrdzujúci e-mail s číslom zásielky. V zriedkavých prípadoch môže byť vaša objednávka rozdelená do samostatných boxov. Stále však dostanete jedno číslo objednávky a jedno sledovacie číslo pre vašu kompletnú objednávku.

 

Vaša objednávka môže vyžadovať podpis pri doručení. Ak v okolí nie je nikto, kto by balík prevzal, kuriér vám na dverách zanechá kartu pokusu o doručenie. Potom môžete zorganizovať opätovné doručenie vašej objednávky, kedykoľvek vám to bude vyhovovať! Ak sa rozhodnete, že balík doručí kuriér bez podpisu, my nezodpovedajú za vašu objednávku.

 

Výnimky:

1. Váš balík je odoslaný späť odosielateľovi z dôvodu zlyhania doručenia z dôvodu: Nemožno vyzdvihnúť/podpísať balík. V prípade opätovného odoslania sa na vás vzťahujú poplatky za dopravu.

2. Váš balík dorazí v poškodenom stave.

Urobíme všetko pre to, aby vaše položky dorazili v perfektnom stave. Avšak v nepravdepodobnom prípade, že vaša škatuľa dorazí poškodená, prijmite zásielku a kontaktujte naše oddelenie starostlivosti o zákazníkov. Potom vieme všetko zariadiť za vás. Ak odmietnete objednávku bez oprávnenia od nás, budete zodpovedať za všetky poplatky za dopravu.

3. Vo veľmi zriedkavých prípadoch, že váš balík stratí sledovanie na ceste do cieľa na viac ako 5 dní, kontaktujte nás.

 

Upozorňujeme, že v prípade neúspešného pokusu o doručenie môže byť objednávka doručená susedovi. Doručenie na susednú adresu je na posúdení vodiča. Objednávky s požadovaným podpisom, ktoré nie je možné doručiť, budú vrátené do skladu. V prípade stratených alebo chýbajúcich balíkov vám poskytneme informácie o prepravcovi a sledovacie číslo spojené s vašou objednávkou, aby ste ich mohli priamo kontaktovať. Upozorňujeme, že nezodpovedáme za stratené balíky odoslané poskytovateľom preposielania pošty.

 

Berúc do úvahy bezpečnosť našich členov, keď dôjde k incidentom, ako je podozrenie z krádeže balíka, láskavo žiadame našich členov, aby podali policajnú správu na svojom miestnom okrsku, aby mohol byť ich nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu riadne prešetrený. Ľutujeme, že nemôžeme iniciovať vrátenie peňazí alebo výmenu pred dokončením. Po odoslaní policajného hlásenia sa s nimi do 48 – 72 pracovných hodín spojí člen nášho tímu pre prevenciu strát.

 

my nezodpovedajú za omeškanie v expedícii alebo dodaní v dôsledku prirodzených alebo nekontrolovateľných udalostí. Okrem toho nenesieme zodpovednosť za omeškania súvisiace so samotným kuriérom (napríklad colné odbavenie).

 

Čas spracovania zásielky

Spracovanie a odoslanie objednávky môže trvať 1 až 5 pracovných dní. Odhad dopravy uvedený pri pokladni predstavuje iba čas doručenia a nezahŕňa čas spracovania objednávky. Víkendy a sviatky sú vylúčené zo spracovania a odoslania, preto pri výbere spôsobu dopravy zohľadnite dni pracovného pokoja. Keď bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail s informáciami o sledovaní. Informácie o sledovaní vašej zásielky budú aktualizované a dostupné do 72 pracovných hodín.

 

 

 

Copyright © 2024 Converseoutlet.